Зворотній зв'язок
гривня грн
Каталог товарів

Технічна підтримка

Телефон:  +38 (066) 381-31-21
E-mail: service@worldsecurity.com.ua
Файловый сервер: ftp.worldsecurity.com.ua

 

Служба технічної підтримки компанії «World Security» надає підтримку виключно клієнтам, які експлуатують обладнання придбане в нашому магазині, таких виробників як Dahua Technology, Hikvision, PARTIZAN, ARNY, Commax, Atis, YLI і ін.

У нас ви можете:

Отримати консультацію щодо вибору, встановлення та налаштування обладнання;
Завантажити необхідне програмне забезпечення та свіжі прошивки з файлового сервеара компанії World Security.

Технічна підтримка допомагає вирішити:

Загальні питання по роботі обладнання

Пояснення функціоналу програмних модулів / меню продукту;
Роз'яснення питань налаштування параметрів обладнання;

Питання настройки обладнання

Консультації по встановленню та налагодженню обладнання, виявляються в обсязі керівництва по налаштуванню, за умови підключення пристрою за умовчанням;
Надання покрокових інструкцій у вигляді технічних бюлетенів на основі офіційного керівництва користувача;
Рекомендації за типовими проблем виникають при налаштуванні;

Технічна підтримка не займається:

Налаштуванням обладнання програмами віддаленого доступу (Teamviewer, Ammy admin) і їх аналогами;
Діагностикою обладнання програмами віддаленого доступу;
Віддаленої налаштуванням конфігурацій обладнання по Web інтерфейсу;
Чи не надає консультації з обладнання інших виробників, не представлених компанією «World Security»;
Чи не надає консультації з обладнання яке було придбано у неавторизованих доларів або завезено на територію України неофіційно;

Проблеми оновлення програмного забезпечення обладнання

Технічна підтримка допомагає вирішити:

Інструкції по прошивці обладнання;
Для підтримки актуальності прошивок, просимо ознайомиться зі змістом нашого файлового сервера;
Допомога в пошуку потрібної прошивки, за запитом на електронну пошту;

Технічна підтримка не займається:

Віддаленим оновленням обладнання користувачів;
Усуненням проблем, пов'язаних з некоректною установкою оновлень;
Виявленням і вирішенням проблем / причин, пов'язаних з некоректною установкою оновлень, на об'єкті користувача;
Відновленням обладнання після невдалого оновлення пристрою;

Питання по помилках роботи заявлених функцій

Технічна підтримка допомагає вирішити:

Помилки, що виникають в процесі експлуатації або на початкових етапах запуску об'єкту. Консультативна допомога в пошуку та усунення причин викликали некоректну роботу обладнання;
Діагностика з метою встановлення факту помилки в роботі обладнання. Виявлена ​​помилка, в залежності від складності, усувається в процесі діагностики або в оновленні;

Технічна підтримка не займається:

Помилками, пов'язаними з встановленням обладнання (видаються тільки загальні рекомендації відповідно до керівництвом по експлуатації);
Помилками в підборі обладнання.

Ви можете отримати відповідь на питання, зателефонувавши за телефоном +38 (066) 381-31-21 або написавши на email service@worldsecurity.com.ua

100% гарантія якості
100% гарантія якості
14 днів на повернення товару
14 днів на повернення товару
Доставка по всій країні
Доставка по всій країні
Самовивіз з магазину
Самовивіз з магазину